Aplikacja O.P.O.S.

2.0.1.2 (2016.10.10)

Aplikacja O.P.O.S. pozwala na dostęp do Twojej biblioteki cdp.pl

Za jej pomocą, możesz pobierać tytuły zakupione na naszej stronie oraz oglądać filmy (online lub offline).

 

Rozwiązania najczęstszych problemów:

1) Przy próbie pobrania produktu program wyświetla tylko białą planszę z napisem „Wczytywanie”.

W takiej sytuacji przede wszystkim upewnij się, że zainstalowana została najnowsza wersja programu. Aktualizacje mogą ukazywać się nawet codziennie, a jeśli program działa w trybie offline, nie pojawi się informacja o nowej wersji. Najnowszego OPOSa pobierzesz tutaj.

Jeśli po aktualizacji nadal nie możesz nic pobrać, upewnij się, że jesteś w trybie Online. Rozwiń menu o nazwie swojego konta w cdp.pl, a następnie wybierz opcję Zaloguj.

Brak możliwości pobrania plików może również wystąpić przy zablokowaniu połączenia z serwerami. Sprawdź, czy problem występuje w trybie czystego rozruchu.

 2) Program działa w trybie offline i nie można nic pobrać.

Pobieranie plików wymaga połączenia z Internetem i zalogowania się (tj. pracy w trybie Online). Rozwiń menu o nazwie swojego konta w systemie, a następnie wybierz Zaloguj i podane dane logowania do konta.

3) W czasie instalacji pojawia się komunikat o wymaganym do działania programie .NET Framework 4 lub nowszym.

Program .NET Framework 4 możesz pobrać bezpośrednio ze strony internetowej firmy Microsoft

4) Program przy uruchomieniu lub w trakcie działania wyświetla błędy.

W takiej sytuacji przede wszystkim zgłoś nam błąd korzystając z mechanizmu raportowania – to naprawdę może nam pomóc rozwiązać problem w kolejnych aktualizacjach. Po swojej stronie możesz wykonać następujące czynności:

a) Usuń ustawienia programu:

– wciśnij na klawiaturze kombinację klawiszy „logo Windows” + „R”

– w oknie Uruchamianie wpisz (bez cudzysłowu) „%APPDATA%/cdp opos” i zatwierdź klawiszem Enter

– usuń zawartość folderu, który otworzy się w nowym oknie i ponownie uruchom program

Lub skorzystaj ze specjalnego programu automatycznie usuwającego konfigurację downloadera OPOS:

OPOS Config Remover

b) Odinstaluj i ponownie zainstaluj program .NET Framework 4 – link do pobrania znajdziesz powyżej, w punkcie 3 poradnika

c) Sprawdź czy problem powtarza się po uruchomieniu komputera w trybie czystego rozruchu – link do poradnika znajdziesz w pierwszym punkcie poradnika.

5) Zamiast plików do pobrania pojawia się komunikat „Problem z pobraniem danych”.

Nie do wszystkich gier udostępniane są pliki instalacyjne. W przypadku gier korzystających z platformy Origin, UPlay czy Steam, często udostępniane są tylko kody aktywacyjne do wymienionych platform. Szczegółowe informacje jak zarejestrować i pobrać zakupioną grę znajdziesz w dołączonej przez nas instrukcji aktywacji. Instrukcję tą znajdziesz na swojej półce w naszym serwisie.

 

Uwaga!

Aplikacja Opos działa wyłącznie w środowisku Windows (Vista, 7, 8/8.1, 10). Na chwilę obecną nasza aplikacja nie działa na systemach Mac OS X, iOS, Linux, Android, Windows XP.

Pobieranie

Ściągnij plik Wielkość: 81 mb